قبلاً یه مقدار کلی راجع به جهل نوشتم ولی انگار کافی نبود و عمق منظورم رو نمی رسوند. حالا این یک دل نوشته ی شخصیه در این باب که جهل رو در زندگیم به چه گستردگی ای دارم می بینم.
(بقیه در ادامه نوشتار)
تاراج...ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 19:10
خودشناسی صرفاً از طریق مطالعه کردن و اندیشه ورزیدن و فلسفیدن و تحلیل تجارب و وقایع زندگی حاصل نمی شه. این طوری فقط در درون پیله ی خود می تنیم.
طی این مسیر از طریق قرارگرفتن در مسیر عرفان یا مذهب در قریب به تمام موارد، به گمراهی و توهم منجر میشه.
علم (نه به معنای Science) در این زمینه به دستاوردهای شگرفی رسیده. یکی از این دستاوردهای تحول آفرین، رواندرمانیه.
تاراج...ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 19:10
درخت تو گر بار بینش نگیرد
به زیر آورد تو را چرخ نیلوفری
تاراج...ما را در سایت تاراج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 19:10